FRAGMENT

He viscut tan dòcilment que els números em fan riure i no em surt protestar. I em preocupa si la meva camisa no té suficients quadres. I si la meva barba és massa metafísica. I si puc ser egoista com un nen i que els nens no se’n riguin. I que no m’agradin prou els Manel. I que la meva bicicleta no em dugui per on ella vol, malgrat els vianants. I que no se’m vegi prou la marca. I que els mocs em rovellin el pírcing. I que es noti massa que hi sóc. I que no sotmeti l’antiguitat a la frivolitat. I que no rigui quan toca. I que no sigui prou normal . I que no sigui prou ràpid. I que no se’m noti que porto bambes quan vaig descalç. I que no acoti prou el cap per mirar el mòbil. I que no m’il•lumini la tecnologia. I que les retallades em retallin el serrell. I que el meu tatoo no sigui prou evident. I que no pugui volar. Perquè avui, no sé perquè, m’he llevat i no podia volar…

Memòries d’un trentanyer gris trobades en un contenidor blau (fragment)

Published in: on febrero 24, 2012 at 12:55 pm  Dejar un comentario  

The URI to TrackBack this entry is: https://penjaments.wordpress.com/2012/02/24/fragment/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Responder

