CANÇÓ PROTESTA

Li van preguntar quin era el seu referent de “cançó protesta”.

-No en tinc de referents, en tenia, però els vaig canviar per un laserdisc, que també és antic però mai ningú et pregunta si en tens.

-Però no em negarà que el concepte de “cançó protesta” travessa tota la seva obra…

-Sí, li nego, però només perquè el metge m’ha recomanat que negui tres cops al dia.  Avui ja en porto cinc… m’encanta desobeir el metge!

-Però…

-A més, a la meva obra no la travessa ningú i molt menys un concepte, tal i com estan avui els conceptes…  quin descrèdit! Ahir mateix en no sé quin diari esportiu regalaven dos conceptes.

-Però és innegable que a les seves cançons hi ha la radicalitat del rock i el contingut crític del folk, oi?

-Si és innegable no ho puc negar. Sap més coses innegables? En faig col·lecció…

– No fa gaire va sortir publicat que…

-Hi estic en contra!

-Però si no li he dit qui…

-Sigui qui sigui, m’és igual! M’hi oposo frontalment! Fins i tot lateralment!

-Però…

-Miri, li acabo de dir quina és la meva referència de cançó protesta…

-Com?

-No sé què diran, però m’hi oposo!! Li sona?

-Molt punk, això, no?

-Li deixo el vídeo perquè escolti la cançó. Vol que la subtituli?

-Sí, en català, sisplau…

-M’hi nego! I ja van sis negacions! El metge no em deixarà entrar a la consulta! Vostè sap per què li diuen consulta si fa anys que no li consulto res?

-Jo no…

-Li subtitulo en portuguès, val?

-Però jo no sé portuguès.

-És igual, jo tampoc sé subtitular…

Published in: on marzo 4, 2012 at 11:49 pm  Dejar un comentario  

The URI to TrackBack this entry is: https://penjaments.wordpress.com/2012/03/04/canco-protesta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Responder

